long time, no see.

jeez. lagom länge sen jag var här och skrev?
är mest på min tumblr, som ni hittar här.
om ni är på tumblr, så follow me if you feel like it.
jag gillar tumblr lite mer just nu, känns som det är lättare att skriva &så där.
men hur som helst.

i'm here for now, för jag kände för det. vad händer i mitt liv då?
inte mycket. jobbar som fan just nu, allt för att tjäna ihop pengar till london-flytt i februari. mja ni hörde rätt. london here i come :') har fyra (ja, fyra!) underbara spelningar inbokade med och det känns toppenbra faktiskt. annars är livet rätt... lugnt. förutom vissa saker som får mig att bli helt galen och ibland lagom ledsen. hur fan tänker vissa undrar jag? usch. &nu har det gått ett jävla år sen min halvbror dog, herregud vad jag saknar honom. det är inte rättvist. &killar. ja don't get me started on them. det är bara för jävla svårt. jag fattar inte, hur komplicerat kan det vara egentligen? jaja. skulle kunna skriva miljoner ord om killar och hur de beter sig, men i won't. för jag orkar bara inte haha. &allt är bara allmänt tråkigt nu. älskar när vänner finns där, fast ändå inte? vissa vill bara ha något att prata om, lite skvaller att tell the others. jävligt roligt :) eller inte. men ja, hur som helst, palla skriva massa meningar om dem, de är kanske inte värda det. nu ska jag sätta mig och glo lite på the big bang theory, det gör mig glad.

fint att jag bara skrev ett whine-inlägg och nu drar jag. för tillfället. men puss ni som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0