london calling?

jag vill dra nu. helst imorgon. fast egentligen kanske inte, för var ska jag få pengarna ifrån?
kommer ju ha pengarna i slutet av januari/början av februari, då har jag sparat min lön ett tag. men helst av allt vill jag bara åka nu nu nu. för jag trivs inte längre, inte med mig själv och med min tillvaro. det finns för mycket negativt runt om mig nu och i london mår jag bara bättre. men mycket är osäkert. som fan.

ska börja kontaka lite estate agents snart tänkte jag, plus ringa en kvinna på clarion hotels. jobb'jobb'jobb. nästan 70% säkert redan innan, känns lite nervigt! :') men fint är det. men kommer inte bli ledsen om det inte blir jobb där, finns ju fler jobb i london. &lägenhet hittar jag/vi nog. inga problemas. men ja, ibland bara tvekar man. alltför mycket. vill bara boka flygbiljetten nu, just a one way ticket. komma iväg, för det känns himla bra. men först av allt kanske jag ska försöka se till att det BLIR av. ja gud, tvivel och tvek.

men om någon behöver en roomie så let me know. haha, jeez. anyways. london here i come.
senast februari. senast.

nej, nu ska jag go back to tumblr again. puss!


thames river boats; august '10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0