i'm still painting flowers for you

UH jag hatar att blogga justnu. har min projektarbetes blogg uppe (http://ilovelondontown.blogspot.com) och jag ägnar all vaken tid åt att skriva saker åt den och ska försöka publicera massa inlägg i morgon. UH jobbigt värre. jag hatar fan att blogga just nu och det är inte roligt, för det blir som en jäkla plåga iochmed projektarbetet!
imorgon ska jag plugga massa massa massa på biblioteket och försöka få bort massa rester. i dag hade jag en dålig dag. i måndags hade jag en kanondag. ni vet en såndär dag när inget kan stoppa en? så var det i måndags! och liksom det var VÅR. leggings, skinnjacka och långt linne. FAN vad underbart det var. :'] men nu är det kallt och regnigt igen. jag vill ha vår och helst sommar, längtar efter att få gå i jeans-shorts och en stor t-shirt eller fina klänningar och converse. inte alltför långt kvar, i love itttt!

justnu sitter jag och lyssnar på ellie goulding på sjukt hög volym. hennes musik är stört underbar och hennes röst är helt lovely. hennes texter är helt amazing och jag är lite kär i hennes skiva 'lights'.
jag älskar hennes låtar och jag lyssnar på dem dagligen; när jag går till skola, på lektionerna, när jag tränar.. all the time! ellie goulding är min nya favorit &jag kan inte tröttna på hennes musik! :)

i lördags såg jag alice in wonderland. HEJ UNDERBAR FILM! jag älskar den verkligen. johnny depp ÄR the mad hatter och åh vad amazing den var alltså. hon som spelar alice är sjukt bra med &det roliga är att det var massa småkaraktärer som jag kände igen. en från eastenders, en från love actually, två från little britain... listan är oändlig haha. :) och saken är, alla småkaraktärer som haren, kaninen, musen &katten var BÄST. de gjorde filmen! och sen, of course som den little britain-tönt jag är, tycker jag att matt lucas' tvillingpar var helt outstanding.

i lördags sen, när jag kommit hem från filmen satt jag och läste en fin'fin bok, när min telefon ringde. det var bästa camsie som var och såg you me at six i london. helt plötsligt hörde jag underdog live genom en telefon och DAMN det gjorde att jag grät som en liten tönt. det var precis vad jag behövde. jag älskar den låten mer än ord kan beskriva!

mja, det får avsluta mitt inlägg, hihi! pus folket.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0