i've got the gift of one-liners

idag är jag trött - för jag är så jävla fail.
vaknade klockan kvart över sex efter att ha somnat halv tre;
 nikki sixx's självbiografi var alldeles för intressant för att jag skulle vilja somna.
kom till skolan för tidigt for once, klockan åtta och möttes av en nedsläckt och s t ä n g d skola.
studiedag. mina tankar justdå ska vi inte ens tala om.
(tydligen stod det på hemsidan på morgonen. bra att de skriver ut det vid den tiden. toppen'kul!)
så ja, dagen började inte värst bra för mig ska ju sägas.
blev dock bättre ju längre dagen gick &now it's all good.
blev inget gym idag för att jag pluggade, så nu har jag lite ångest.
är van att träna varje måndag, blir som en rutin. men får ta det imorgon på yogan istället.
denna veckan lär malkars gym bli min bästa vän. tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag.
that's life.

nejfan, nu ska jag ta och fixa mig lite mat. thai'mat känns som att det blir bra idag.
ja, jag tror fan det. :)



(london augusti tjugohundranio; i'm missing it!)


Kommentarer
Postat av: hmv

tycker jag förekommer väldigt lite här? inte alls ens? va äre frågan om? inte så att jag har spetälskan eller vad en viss annan nu hade...

2010-03-07 @ 01:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0