darling, we're in fashion

sitter hemma &lyssnar på fin musik på hög volym. blink-182 pumpar ur mina högtalare och jag gillar det massvis. 
ska uppdatera bloggen lite snart, men har för mycket att göra så hinner inte these days. ska snart ta mig bort till min pappa &fortsätta fixa lite med mitt kollage (jobbar på ett kollage med massa fashion-people som jag gillar, fina grejer. eller ja, egentligen är det people who inspire me ungefär.) har letat fina bilder hela kvällen &nu ska det fixas till. :)

ska dock ut med mina små hundar nu, sen blir det kollage-fix och senaste skins avsnittet.
men yes ska ut nu och sådär, så slänger in två bilder på världens snyggaste brud, fearne cotton. enligt mig är hon definitely the best dressed woman on earth! om jag hade hennes garderob skulle jag vara sådär lagom lycklig. hon äger ungefär en miljon converse och åh hon har så fina kläder att jag dör.

 


Kommentarer
Postat av: maxie

sv: få det inte till för mkt nu, dem är bra JUST NU! inte annars (:

2010-03-16 @ 08:54:38
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: maxie

ironiskt att ena ordet jag fick skriva in för att skicka kommentaren var United? haha ^^

2010-03-16 @ 08:55:32
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0