we only clap because we need more 3OH!3

jag älskar 3OH!3, &mygod vad jag hatar att de spelar i london på min födelsedag &att jag inte kan vara där. that's the kind of moments when i hate my job. och to make it all worse, de har signering &fuckit jag hatar det. my boys liksom, i should be there. i really should. men whatever, i'll get another chance hopefully. att de spelar på reading med är inget jag orkar tänka på haha. den senaste veckan har jag i princip levt på 3OH!3's musik, då främst senaste albumet. det är så jävla bra och jag kan inte sluta lyssna på det. i just love it.

3OH!3 är seriöst ett av de bästa banden i hela världen, whatever people say.
love. ♥


Mina bilder | photo by Ashley Goris | 3OH!3 (NEW ALBUM IN STORES!)


Kommentarer
Postat av: matilda.

bild 2&3 var fina. speciellt 2an. 1an, njaaaa. snäll tjej, oja. hahahah.

2010-07-10 @ 19:02:17
Postat av: matilda.

och juste, jag har lyssnat på rip hittills bara haha, ska lyssna resten sen. men rip var jeeettteeebrraa ((((: <3

2010-07-10 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0