i want it all.

jag är så jävla förvirrad just nu, konstant förvirrad på grund av olika saker.
jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv & allting &it's making me crazy.
jag får panik när jag tänker på vissa saker och jag blir galen på mig själv, för jag kan aldrig bestämma mig.
&to be honest, jag vet inte vad jag vill. det gör mig tokig!
sen så är jag trött hela tiden, jobbar så mycket att jag nästan dör, men i'm doing it for a reason. pengar behövs, speciellt när man planer. &planer har jag!

okej, honestly, life's good. confusing, but good.
den 17 augusti blir det finaste all time low i göteborg! ♥
den 25-31 augusti blir det nog london med bästa malin! som det ser ut nu iaf haha, man vet aldrig vad vi bestämmer oss för riktigt!
&i september blir det åland med malin, &it's gonna be awesome. :) blir några dagar i sthlm då med, just because!
sen väntar jag på turnédatum från mcfly, because i need them now!


anyways, nu ska jag ta &gå ut en sväng. får se vad som händer senare, kanske blir krögers en sväng, who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0