we're all misunderstood

                               

 har inte bloggat på ett tag, men har inte orkat. orkar inte blogga nu heller egentligen, har för mycket som behövs göras. skolarbete, projektarbete.. jag bli galen av all stress. jag har ångest &är stressad dygnet runt. usch, jag gör ingenting åt det heller, fyfan.

igår åkte malin till thailand i två veckor så hur jag ska klara skolan nu är en jobbig fråga, för hon är den enda bra där liksom. igår kväll spenderades hos ellen'bästis tills klockan två på natten, då jag vandrade hem. vi pratade massa minnen, skrattade åt idiotiska saker och var så bra som bara vi kan vara. hon är bäst &utan henne hade jag inte orkat någe justnu.

idag har jag pluggat lite (läs: inte mycket alls. typ.) och lyssnat på världens härligaste man, john mayer. hans låtar gör mig så lugn och jag mår så bra av hans musik! såg honom på skavlan på ettan häromdagen &då var han hur härlig som helst. smart kille är han med. i love that guy.

nu sitter jag här &letar resor, blir london i maj &i'm happy about that. men det är för länge till maj, alldeles för länge. men jag får komma dit iallafall, en fin vecka och det känns sjukt bra. jag tror jag har världens bästa papi ibland faktiskt!

anyways, jag vet inte vad jag skriva, känner inte att jag har någe att skriva. istället slänger jag in en av mina favoritlåtar med mr john mayer; waiting on the world to change. love it. 

               
snygg är han med, mr mayer. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0