just look at the mess you made

för två veckor sen landade en liten skiva i min brevlåda. den hette hold me down och kom hela vägen från england. jag tryckte in den i stereon direkt och alltså, känslorna går inte att beskriva. men det är ofta så när det gäller det fin'fina bandet från surrey, england. mina bästa pojkar, you me at six. jag kan albumet utantill, be mig citera en text och jag gör det. albumet är underbart, perfekt på alla sätt. take off your colours kommer alltid att vara ett sjukt speciellt album, men hold me down är amazing på alla sätt och vis. det finns inte en låt jag är besviken på, vilket tyvärr var fallet med en annan skiva jag väntat länge på. ibland blir väntan för lång helt enkelt. men så var inte fallet med hold me down, den var precis så bra som jag hoppats på, om inte bättre.

om någon frågar mig vilken min favoritlåt är på skivan så kan jag inte svara. underdog, fireworks, playing the blame game. jag kan fortsätta rätt länge. det är för bra för att vara sant, precis som all time low's nothing personal och the blackout's the best in town. om sådär en månad tror jag skivan är sönderspelad. ska vi slå vad?

jag saknar konserten den trettionde november nollnio som fan. men mest saknar jag nog give it a name-spelningen. det var så underbart, så fantastiskt. i'll never forget that gig, så är det bara. sedan dess har jealous minds think alike alltid haft en speciellt mening för mig. jag älskar mina små pojkar, de är så underbara. iår har jag lyssnat på dem i.. många år känns det som. sen 2007. det är fan sjukt egentligen. jag är så tacksam att min lilla mate i england skickade save it for the bedroom till mig och sa att jag nog skulle gilla den. and guess what? i loved it. i still do. det är min favoritlåt med ymas, det kommer det alltid vara, men jag tycker den gamla versionen är bäst, den gör mig så sjukligt glad.

men i love those guys, i really do. de har gjort så mycket för mig, hjälpt mig igenom så mycket i mitt liv. precis som mcfly har de varit en stor del av mitt liv &de kommer fortsätta vara det i många år till. justnu snurrar hold me down i min stereo, som den ofta gör just nu. justnu är det contagious chemistry som spelas.

köpte kerrang! i helgen bara för att finaste killarna var på framsidan. jag var ju tvungen att ha den. intervjun var så amazing och jag ångrar inte att jag köpte tidningen. jag älskar josh, jag älskar dan, jag älskar matt, jag älskar max och jag älskar chris. kort sagt; i love them all. jag förstår varför hold me down blev en så jävla bra skiva som den blev. det är helt otroligt att de ändå kunde spela in den när allt var sånt kaos. men well, that just make me like them even more. jag ser upp till dom, massa. mest till josh, för gud vad han är fantastisk. när han berättade om allt som hänt i intervjun, jag beundrar mannen för att han kan prata om allt. det måste vara jävligt jobbigt. anyways, nu ska jag inte svamla mer om josh och albumet. kolla upp låtarna på youtube, det är väldigt värt det. :]


hold me down; <3


josh; max; dan; matt; chris.
<3


Kommentarer
Postat av: maxie

läste ingenting vad vad du skrivit, tittade bara på bilderna. fin bild på slutet alltså, haahha. chris är skitsöt, for real <3 och jag tkr killen till höger på max's tröja ser ut som en blandning mellan chris& dan, haha ^_^xD

2010-01-25 @ 16:42:53
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: Linnéa utan v

hej hej tack för kommentaren!!

så du var också på give it a name!?!

om det var ett bra gig minns ja inte dock..

även fast det var min första gång ja såg ymas..

jag har bara ett starkt minne därifrån och det är när jag träffade josh!!

du ska inte på deras mars turné då??



Linnéa x

2010-01-25 @ 22:18:46
URL: http://blueeyesdontlie.blogg.se/
Postat av: Lindie.

måste säga att max & dan ser riktigt bra ut på denna bilden ^-^ me like.

2010-01-31 @ 13:57:31
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0