how do i say i'm sorry?

sitter hema och lyssnar på en helt sjukt bra låt, 3OH!3 - starstrukk. jag har lyssnat på den ett tag nu &den blir bara bättre. man kan inte annat än att bli sjukt glad när man gör den :) har precis skrivit ett argumenterande tal om fotbollshuliganer tills på torsdag. skolan börjar ordna sig nu, känns rätt skönt. ska springa bort till bästis en sväng nu and cheer her up a bit. kanske borde spela starstrukk för henne? hih. aw anyway, min kväll ska spenderas med superbad och finaste michael cera. hade emelie bott här hade jag ringt över henne och tvingat henne att se den. fast then again, hon hade bara tänkt på cerat när hon såg cera, haha. sån är hon - lagom körd och galen. but then again, so am i!

ska ge mig ut i snön nu men! här har ni hela t v å versioner av starstrukk. originalversionen &en med katy perry! :) i like 'em both. 3OH!3 är så sjukt härliga &i like sean foreman en hel del, han är hur fin som helst. :) 

3OH!3 - starstrukk

3OH!3 - starstrukk ft. katy perry


l-o-v-e is just another word i never learned to pronounce.



nathaniel motte. katy perry. sean foreman.


Kommentarer
Postat av: Emelie

2010-01-24 @ 10:51:57
URL: http://emelielindohf.blogspot.com
Postat av: Emelie

Skickade jag nyss en tom kommentar?! I did.. IDIOT. Aja..

2010-01-24 @ 10:52:31
URL: http://emelielindohf.blogspot.com
Postat av: Emelie

Nu kommer min riktiga kommentar:

I would have yes. Cera: Cerat. Jag har köpt det ny förresten, eller mja, jag tog ett från mammas affär. Samma sak. Men jag vill se filmen, nästa gång vi ses huh? Lagom körda och galna. Det är vi det. And just like Ian, we tend to talk a lot. <3

2010-01-24 @ 10:55:00
URL: http://emelielindohf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0