you only get one shot when love's on the line

kom hem från skolan för sådär en halvtimme sen - ingen lektion men jag var kvar en sväng och pluggade lite. ska skriva ett argumenterande tal nu och på torsdag avslutas min retorik-kurs. hur skönt som helst! helgen spenderades en del framför datorn med en tung talanalys av Winston Churchill's tal från 1940. det var inte det roligaste jag gjort ska ju sägas, men nu är den restan borta! hur skönt som helst. i morgon är det inga lektioner för min del, lärarna jag ska ha är i senegal. skönt som fan, så jag ska försöka få lite rester gjorda. det behövs kan jag ju säga! :)
anyway, nu sitter jag här hemma med john mayer i högtalarna. hans musk är perfekt pluggmusik, sådär lagom lugn och avslappnande. eller ja, free fallin' kan jag inte lyssna på, för den är för fin, haha. :) men i love that guy.

ska snart ta tag i mitt plugg, men kände bara för att blogga lite först. don't know why really, har inget värt att säga. men ja, ikväll ska jag se på bästa dexter! har tagit en paus i mitt dexter-tittande ett tag men nu jävlar. michael c. hall fick en golden globe förra veckan och GUD vad han förtjänar den. han är en helt fantastisk skådis, sjukt bra på det han gör. i dexter är han helt amazing &jag såg gamer bara på grund av honom och inte fan blev jag besviken. men åh det är så himla hemskt att han har cancer. det gör mig så sjukt ledsen och jag hoppas bara att han klara sig. han är på bättringsvägen men åh han får inte lägga av. han är för bra för det. <3

anyways. jag ska lyssna lite på hold me down och plugga vidare. det är ett så sinnessjukt fint album att jag dör. they never fail, så är det bara. <3


 
dexter; michael c. hall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0