when i wake up, the dream isn't done

idag hittade jag ett fint album här på internet, nämligen almost alice ost (soundtrack till alice in wonderland som har premiär i mars, DOCK kommer inte låtarna vara med i filmen. de är bara inspirerade av filmen) och jag blev himla glad! inte bara för att jag ser framemot filmen något enormt, utan för att älskade all time low har en underbart vacker låt (painting flowers) med på soundtracket. detär massa bra band med på soundtracket, som tex owl city, the all-american rejects, 3OH!3, shinedown, franz ferdinand och plain white t's. och en väldigt underbar låt från en av mina största idoler; mark hoppus.

bara för att jag är så glad slänger jag upp några låtar från filmen här. pus!


all time low - painting flowers



owl city - the technicolor phase


the all-american rejects - the posion


3OH!3 - follow me down (feat. neon hitch)


plain white t's - welcome to mystery


mark hoppus - in transit (feat. pete wentz) ♥


motion city soundtrack - always running out of time


shinedown - her name is alice


Kommentarer
Postat av: maxie

sv: alltså din humor.... så jävla torr :< och what????? vill du ha englands matchställ?????? faktiskt så vill jag oxå ha det. fast jag tror att vi vill ha med två olika namn på. du vill ju ha lampard (tänkte eftersom han spelar i ditt & din pojkväns favoritlag) och jag vill ha rooney. hahah <3

2010-02-18 @ 10:00:28
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: maxie

och det där soundtracket är finfint (: <3

2010-02-18 @ 10:00:52
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0