if you got the money

jag har lyckats bli sjuk, eller rättare sagt förkyld, så jag sitter justnu i soffan med datorn i knät och jamie t på repeat i stereon. har kollat runt en hel massa på massa fina kläder. topshop, new look, dorothy perkins, lipsy, river island och office är affärerna/sidorna jag besökt en del. and yes, i miss london a lotttt! but. när jag åker till london i maj hoppas jag att vissa av dessa fina saker finns i min resväska! det skulle inte göra ont om vi säger så. och hade jag pengar så skulle jag beställa dem immediately.

och nej, jag behöver verkligen inte tre par converse till (äger hela tolv par already!) men man kan aldrig ha för många converse. mitt motto där ja. :) det jag är mest sugen på är utan tvekan de två klänningarna till vänster, från underbara lipsy! cupcake-halsbandet från dorothy perkins skulle inte skada heller, känns väldigt 'mig', hihi.

anyways, jag ska nog försöka vila lite nu. ska slänga på en gammal dvd med busted &försöka sova lite, hih.
puus!


Kommentarer
Postat av: LINDIE.

gillar't den blå länningen / kenza jackan ;)

2010-02-09 @ 21:07:23
URL: http://debski.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har Kenzajackan :) Fast i brun.. Sen vill jag ha de där svarta skorna med träklack/platå, sjuukt snygga :)

2010-02-10 @ 14:37:43
URL: http://emelielindohf.blogspot.com
Postat av: Gud

åhh.. väskan uppe till vänster.. och den blommiga klänningen i mitten.. och klackarna med träplatå.. utan trä..

2010-02-19 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0