if i was a raindrop, you'd be my thunderstorm

hallå lovelies!
som ni nog förstått har jag nu design, and i love ittt! det är dock inte jag som gjort den, big surprise! (jag är verkligen sämst på såntdär, så hah) det är bästa malin som gjort den, det var också hon som skrev inlägget om aerosmith. de är awesome enligt henne ja, jag delar hennes åsikt en aning kanske, men inte fullt ut haha. :)

men ja, nu är det sportlov och jag njuter av det! dock måste jag plugga en heeeel del. vilket suger något otroligt mycket, men vad kan jag göra? måste bli klar med allt nu och det är bråttom, haha. :) någe positivt är dock att jag ska fika med malin på onsdag och träffa bästis på torsdag. sånt gillar vi! imorgon blir det massa filmer och att bara ta det lugnt, plus lite solning kanske? känns behövligt nu i snöovädret. har snöat massa mer här nu och jag hatar det; jag avskyr numera snö. what happened med den globala uppvärmningen egentligen? man kan ju börja undra eftersom det bara fortsätter att ösa ner snö. det är inte så himla roligt - man kan ju inte ta sig någonstans. det är inte okej måste jag säga!

some happy news: london bestämt, känns kanon som fan! 3-10 maj; i love ittttt. ♥ och ännu bättre, om jag får som jag vill, så blir det owl city live den nionde. jag hoppas på det, för jag älskar owl city lite för mycket. :'] jag har lyssnat på owl city i sådär ett halvår nu &jag får inte nog av hans underbara musik.

anyways, nu ska jag ut i det jobbiga snöovädret. men that's life när man har hundar, haha.
pus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0