every little earthquake

sitter på bibloteket med malin'matie och försöker ta tag i mitt liv. det går sådär, kanske jag ska tillägga. men vafan, jag är sjuk tjej fortfarande. förkyld som fan, ont i halsen och kan knappt sova. life is good just nu. eller inte, men ni förstod nog ironin. :)

i onsdags var jag dum nog och gick till skolan, även fast jag var sjuk. bara för att stötta malin, hennes klass skulle dissikera lammhjärtan/lungor. det var det sjukaste jag hört alltså. vem fan vill göra det? and people were happy to do it! utom malin då, som är vegetarian och drog därifrån. vi körde lång fika, pratade london och massa minnen. det var jävligt bra och både hon och jag behövde prata av oss haha.

igår var jag hemma och sov, hela dagen. samma i tisdags haha. men igår såg jag hela säsong ett av misfits, en stört bra tvserie från england. :'] i love it. den är underlig, galen och fuckedup. just what i like haha. den är hur bra som helst och jag slänger in en trailer här nedanför :) ska se lite ikväll igen, i just can't stop liksom.

idag var det skola som gällde. helt ovärt, vi gjorde inget alls. efter film drog jag och malin till bibloteket och pluggade. där befinner jag mig nu då ja. ska snart hema och fixa lite saker, sen till ellen en sväng. sen blir det att spendera kvällen med nathan, simon, curtis, kelly och alisha. i heart them. <3

anyway. malin och jag fikar varje onsdag, vår grej alltså. justnu kläcker den underbara människan ur sig
"ÅH vilken dag är det idag?" *jätteleende*
"eh.. fredag?"
"åh. vi har redan fikat denhär veckan.." *leendet försvinner*
hon är bra hon. mer förvirrad än mig alltså. :']

anyway. jag uppdaterar imorgon om jag mår bättre! pus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0