as if a good thing ever could make up for all the pain

ska snart ge mig ut i snöovädret med en otroligt vacker låt i lurarna, nämligen ellie goulding's duett med erik hassle. det är en cover på robyn's låt be mine. ellie goulding är en brittisk tjej med en helt otrolig röst och hennes röst passar perfekt ihop med erik hassle's. jag älskar låten och den har gått på repeat hos mig idag. den är helt sjukt fin och jag lär lyssna på den fler gånger innan dagen är över. jag föredrar ellie och erik's version före robyn's, to be honest. den är så fin. :'] 






anyways, nu ska jag ut och gå en sväng, sen blir det juno, the inbetweeners och lite musik'dvds.
känns som en toppenkväll. ha en bra lördag folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0