we're never gonna be as young as we are tonight

DAGENS VILL HA: londontown &seansmith.
DAGENS KLÄDSEL: slitna, ljusa jeans &sean got a gun-tröja.
DAGENS DOFT: er?
DAGENS FRISYR: för en gångs skull som jag vill ha det!
DAGENS LÅT: the summer set - young 
DAGENS HÄNDELSE: att ymas-giget är 99% säkert för min del.
DAGENS PLANER: stan, plugg, guitar hero. (hello nerd)
DAGENS SAKNAD: londontown?
DAGENS DUMMASTE: haha, lätt jag själv. 
DAGENS SJUKA: att jag fortfarande kan get down med bsb utantill?
DAGENS DROG: young.
DAGENS ROLIGASTE: "jag tror jag är kär i michael cera" "påminn mig om att jag måste köpa cerat?"
DAGENS KÖP: i n g e t !
DAGENS GODIS: marabou, tsh.
DAGENS BLÄ: att mitt internet dör h e l a tiden!
DAGENS HUMÖR: it's all good (in the hood) [min humor är dålig idag, ja!]


"you and i are young, what makes it wrong for us to fall in love?
and either way, we'll never change. we'll talk and touch the day away.

now would you hold me if i was crazy?
i'm going crazy for you. i'm crazy for you.
let's waste away together, wwe can stay this way forever.

'cause we're never gonna be as young as we are tonight.
let the world know we're alive."

jag är nog lite kär i the summer set. de är fin'fina. deras nya album 'love like this' är helt fantastiskt och går på repeat här hema hos mig! jag tycker om det sådär för mycket! ni vet så mycket att det nästan är skadligt? mja, SÅ mycket gillar jag det albumet. :'] anyway, justnu är det låten 'chelsea' som äger mina hörlurar och den är för bra. först gillade jag inte den alls, men nu bara växer den hela tiden! dock handlar den om skådisen chelsea staub, vilket är lite irriterande. hon är också med i deras video till låten, men det gör inget alls då den är så himla härlig! &chelsea staub är med i olika disney-filmer samt tv-serien JONAS. (: men hon är helt okej! &videon är himla underbar :')

anyway, nog pratat om the summer set (även fast jag skulle kunna fylla ett helt inlägg med bara svammel om dem!). idag har det inte hänt så himla mycket här i kalmar'land. inget alls har hänt faktiskt! men jaja, så är det ibland. malin har iallafall skickat alla bilder från vår photosession &de är himla fina! :) fick ju idén från camillus att framkalla lite (läs: 100) bilder från fuji gratis &det håller jag på att samla ihop bilder till nu! blir många bilder från londontown kan jag säga, hihi!

&juste! dagens roligaste är ett citat, som egentligen blev sagt igår (petitess!) av bsb. och ja, jag kallar människan för bsb på grund av att hon just nu återupptagit sin kärlek för backstreet boys och då speciellt den här låten. &jag såg på en av världens finaste filmer (juno) och fick för mig att smsa henne. det såg ut såhär:
jag: åh jag tror jag är kär i michael cera! :']
bsb: åh, påminn mig om att jag måste köpa cerat?
(jag trodde verkligen jag skulle dö av skratt)

imorn blir det tre timmar skola sedan blir det lite plugg &er, träning! sjukt skönt att komma igång med träningen igen (: hihi! however, nu ska jag cykla till papi &spela lite guitar hero, nerd som man är!
pus!


Kommentarer
Postat av: bsb

first of: skönt att ha frisyren som man vill ha den for once ^^

second: i really do love them, och den låten, alltså, är den inte kärlek rakt igenom så säg? speciellt videon xD

jag måste fortfarande köpa ett cerat, du glömde bort att påminna mig din tönt, :D

xoxo, you know you love the backstreet boys.

2009-10-18 @ 19:20:33
URL: http://emelielindohf.blogspot.com
Postat av: maxie

HAHAHAHAHA! jag gillar hur du väljer en bild på chelsea staub där hon ser ut som en läskig häxa (detta är menat som något negativt även fast jag själv hade velat vara en häxa... på hogwarts.)



och jag måste lyssna på young, för jag gillade texten, haha (y)



WOHHHOOOOO PÅ 99% FÖR YMAS :DDD

2009-10-18 @ 23:38:12
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0