we kiss to the sound of your stereo

'think about it until anticipation makes you shake and we both lose control.
put the pedal to the floor, lay the seat back, lock the doors;
we're gonna make this worth our while.
it's getting harder to breathe...

'jealous hearts will leave us all in ruins'
that's what we'll say as we hide out from our friends, hear the message once again,
'let's get this right''

sitter i skolan och pluggar historia och lyssnar på världens finaste låt. all time low's noel. det var den första låten jag hörde med dem &jag kommer ihåg när jag hörde texten 'jealous hearts will leave us all in ruins'. det var då jag blev kär i all time low. &den kärleken har hållt i sig sen dess. four years - i can't believe it. när jag lyssnar på atl är jag at my happiest. det är dem &mcfly, jag säger bara det. på tal om mcfly.. dem saknar jag massa! jag vill bara tillbaka till en härlig mcfly-publik där alla vet precis hur jag känner för mcfly. alla vet hur fantastiska de är &ingen dömer. jag älskar mcfly-spelningar, det är mitt nirvana. just nu vill jag bara stå i en publik och skrika med i låtarna som har ägt mina hörlurar i flera år. i fucking love it! :']

all time low är som sagt på repeat, just nu är det 'hello brooklyn' och lite pepp. pepp på vad vet jag inte, kanske en ny atl-spelning i februari? kanske ett fin depeche mode-gig i januari i gbg? hm, who knows. fast mest pepp är det på london i november! exakt 44 dagar är det kvar tills jag lämnar sverige igen, fierce! i can't wait. sitter justnu och tittar runt på massa volontär-jobb i london. åh, ett år kvar!
yes, det är nu bestämt. jag ska fixa ett volontärjobb i london nästa höst :) det kommer bli kanon &kanske'kanske följer malin med mig :') who knows? det kommer bli grymt anyways. (:


nej, nu ska jag fokusera på historian! pus folk! :)

Kommentarer
Postat av: deanie

Om du hittar någon bra sida med volontärjobb får du gärna länka den till mig? ^_^ hihi.

Du åker från gbg i november med, huh? Du vet att du får gärna träffa mig då :D ^^

2009-10-15 @ 20:53:44
URL: http://thisshouldbemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0