they scream when they look at me

DAGENS VILL HA: en latte från starbucks.
DAGENS KLÄDSEL: slitna, ljusa jeans &david&goliath linne.
DAGENS DOFT: avril lavigne - black star.
DAGENS FRISYR: urgh.
DAGENS LÅT(AR): elliot minor - electric high.
fall out boy - alpha dog.
DAGENS HÄNDELSE: att spanska-lektionen var inställd &jag är här ändå.
DAGENS PLANER: skola, träna, plugg, telefonsamtal.
DAGENS SAKNAD: mcfly.
DAGENS DUMMASTE: min spanska-lärare!
DAGENS SJUKA: att jag lyssnat på fob's alpha dog 48 gånger på två dagar?
DAGENS DROG: alpha dog...?
DAGENS ROLIGASTE: "kan du 'ta hand om' henne då? fixar fejkat pass och allt!"
DAGENS KÖP: i n g e t !
DAGENS GODIS: inget än. huh.
DAGENS BLÄ: att jag kunde sovit nu.
DAGENS HUMÖR: blä.



  idag är jag som sagt trött som fan. dagens låtar är från två gamla favoriter, fall out boy &elliot minor.
sprillans nya låtar &de är underbara båda två. fall out boy's alpha dog är bästbästbäst! :']
det är så fall out boy ska låta, det säger jag bara!
nej, nu ska jag nog gå hem och sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0