just because i'm nerdy

jag är en liten nerd, tänkte bara tala om det för er. när man tittar på mig tror man nog inte det, but i really am! vad är det då som gör mig så otroligt nerdig? jo, well, till att börja med älskar jag hannah montana. (det borde egentligen räcka, but wait, there's more!) jag tycker att oliver oken &rrrrico är bäst ungefär.
jag älskar high school musical-filmerna &tycker att de är så töntigt söta. allt är så perfekt och sockrigt men gud vad jag gillar det! de gör mig glada helt enkelt.

camp rock är också en favorit hos mig, då jag kan alla låtarna utantill. nu skämtar jag inte, jag kan ALLA. till och med 'hasta la vista' där de rappar. jag tycker också att den bästa i hela filmen är kevin jonas &hans karaktär jason. ja, han är grym. (&nej, jag tycker inte joe är snygg, duh!)

jag är också en transformers-nerd. a big one! jag har miniatyr transformers hemma hos mig. yes, i min bokhylla står en mini-liten bumblebee och en himla fin optimus prime miniatyr. jag älskar transformers &filmerna är kanonbra &gud vad jag kan prata om dem i en evighet! det är ingen som tror det om mig, så mycket kan jag säga!

något annat som gör mig till en liten nerd är att jag älskar manchester united. nej, nu snackar vi inte normalt fotbolls-hejande, utan jag Ä L S K A R united och allt de gör. wayne rooney är bästa spelaren i laget &jag har två tröjor med mannens namn på. i november ska en fin united-mössa införskaffas (kanske även skulle köpa mig några cool-points? om de nu fanns alltså, 'cos i could sure use them!)

sen är en av mina favoritskådisar michael cera, &det har varit så sen jag såg juno första gången två år sedan. nick and norah's infinite playlist är favoriten med honom, och sen är superbad där med. year one med min all time favourite jack black är också en solklar favorit med cera! jag väntar spänt på youth in revolt &vill bara ha mer av michael cera. helst nu. direkt.
töntar är något jag tycker är sjukt kul att se på tv&i filmer, min favorit i OC var alltid seth cohen. det kanske var där det började? den töntiga indie-killen med en kärlek för udda musik &serietidningar? i blame him for everything, ja, i really do.
&efter att ha sett adventureland för någon månad sen blev jag som kär i jesse eisenberg. nu är han aktuell i zombieland som jag älskar så sjukligt mycket, den filmen är verkligen bra! min humor, indeed.

så there it is, beviset på att jag, bells, är en nerd innerst inne.
&idag, ja då jävlar ska jag släppa ut nerden inom mig &glo på transformers 1 &2!


Kommentarer
Postat av: maxie

HAHA! jag älskar ditt nördande! och det är bra att du för en gångs skull inte skyller hannah montana beroendet på mig!



min favoritdel av allting är nog ändå hur du skyller på seth! ohh min lilla seth! jag skyller mitt beroende av tv serier på oc, innan det var jag normal när det gäller tvserier!



jag kanske oxå borde göra en sånhär lista där jag avslöjar alla mina nördigheter? fast iofs, jag är ju ganska cool så.



LONG LIVE THE NERDS 8D

2009-10-19 @ 09:27:59
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: fia

RRRRRRRRRRRRICO :D

så underbart!

<3

2009-10-21 @ 20:27:04
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0