it's time to move forward

sitter i skolan &surar justnu, tydligen hade vi ingen spanska-lektion! och jag som var så duktig och kom i tid för en gångs skull! usch, så går det när man är duktig. haha! så nu sitter jag här vid en dator och lyssnar på paramore's nya album brand new eyes. det är bra, definitivt. dock är jag lite svagare för riot! men, det ska bli kul att se paramore i sthlm eftersom jag lyssnat på dem i minst två år. (: är mest pepp på you me at six dock! såklarttttt (: mina fina pojkar, hihi! så snart som möjligt ska jag fixa biljett &sen blir det en fin natt på sthlm central. mja, det sista ser jag kanske inte fram emot alldeles för mycket, MEN! det kan nog bli bra det med :]

paramore's skiva som sagt.. den är bra den. speciellt låten 'feeling sorry'. den känns så jäkla.. ÅH! jag kan verkligen känna igen mig i texten och jag förstår precis vad hayley menar. jag gillar låten så sjukt mycket och det måste nog vara en av de bästa låtarna på nya albumet, sen är låten 'where the lines overlap' sjukligt grym med! men nog slår 'feeling sorry' den ändå! alltså gud vad pepp jag blev nu på the gig! :'] ge mig 30:e november nu! (gärna 26-29 med, londontown ju!) jag tror det kommer bli kanonbra, ska bara få med mig någon på spelningen med, hihi! måste verkligen se till att det blir av, kommer bli great. ymas liksom! :) hihi. nu svamlar jag en aning, så jag ska sluta. jag slänger in låten här med, bara för att!



"we still live in the same town, well don't we?
but i don't see you around anymore. i go to all the same places; not even a trace of you.
your days are numbered at 24.

and i'm getting bored waiting around for you, we're not getting any younger.
and i won't look back 'cause there's no use, it's time to move forward.

i feel no sympathy, you live inside a cave. you barely get by, the rest of us are trying.
there's no need to apologize; i've got no time for feeling sorry.

well, i try not to think of what might happen when your reality it finally cuts through.
well, as for me i got out and i'm on the road. the worst part is that this, this could be you.

you know it too, you can't run from your shame; you're not getting any younger.
time keeps passing by but you wave it away. it's time to roll over.
[...]

all the best lies, they are told with fingers tied.
so cross them tight. won't you promise me tonight, if it's the last thing you do you'll get out."

paramore - feeling sorry.


Kommentarer
Postat av: maxie

först läste jag att du var minst pepp på you me at six. jag ba SAY WHAAAT?



men du kan ju gå på konserten med mig ! du måste iaf träffa mig, ledsen. dock kan jag inte leva med dig på centralen under natten. (jag hoppas på att ymas är på centralen o du råkar springa på dem o skämma ut dig som på elliot minor :D)

2009-10-19 @ 11:30:47
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0