i like the way that you move

jag saknar the audition.
jag saknar the friday night boys.
jag saknar the blackout.

jag saknar all time low.

ta mig tillbaka till den 5/10-09 tack? det var lätt den bästa dagen i hela mitt artonåriga liv. why? åh, många anledningar. främst för att jag träffade min älskade idol sean smith. han är sångare i the blackout &jag har träffat honom tre gånger nu. the blackout spelade inte den kvällen, utan var där för att kolla på banden och lära känna dem ungefär. jag &matilda sprang iaf på the blackout och var de första med att ta kort med dem och liknande. det var himla bra!
sen pratade jag en hel del med sean under the audition's spelning och det var underbart! :'] best day ever! sean är världens trevligast och hur härlig som helst. inte alls divig &dryg som vissa säger, han är bara blyg och genomsnäll! nu peppar jag att de kommer hit snart igen, i need a little the blackout in my life! att se dem live är bland det bästa man kan göra, hihi!

&all time low.. ja, jag hittar inte ord riktigt. de var bäst, som alltid! andra gången jag såg dem nu, definitivt den bästa! fick jack attack's &gaskarth's autografer sen med och allt var bäst! dock blev det ingen bild med dem, då alltför många ville ha bild med dem, men that's how it is in londontown :)

resan var iallafall b ä s t ! maxie'bästis var ju med mig och det var det bästa någonsin! det hände så mycket roligt att jag inte kan skriva ner allt i ett inlägg. det var så underbart och bäst, och om en månad drar jag igen! då med malin och det kommer bli så jävla fierce!

&på väg hem, i gbg tog jag en fika med linda &snackade massa all time low &mcfly. det var himla fint! vi pratade i en evighet och tiden gick alltför fort! så i november blir det en fika igen, hoppas jag. vi måste planera atl's nästa sverige-besök, haha! :)

sen lyckades jag tappa min iPod på göteborg city airport med, smidig som jag är! MEN! den kommer snart hem till mig igen, fyfan vad glad jag blir då :'] hihi.

however, så ska jag ta &lyssna på the blackout nu och gå en sväng med mina hundar.
pus!




(ps; jag &sean smith, min älskade idol! hihi, love :'] han är bäst alltså!)

Kommentarer
Postat av: maxie!

BÄSTA LONDONRESAN EVER! finns int så mkt mer o säga :']



HAHAHAHAH, jag älskar att du tappa din ipod, ledsen <3

2009-10-11 @ 17:19:05
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0