you're so good, you're so bad

jag är otroligt uttråkad &klockan är sådär 00.05.
min humor är dålig &jag är trött.
happy new years med btw!

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
hum. definitivt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag tror inte jag hade några? och hade jag några så kan jag lova att jag inte höll dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, inte vad jag vet. (:
4. Dog någon som stod dig nära?
ja. r.i.p. jesper, jag saknar dig varje dag. <3
5. Vilka länder besökte du?

england, spanien, danmark. (sen flög jag över en jävla massa länder med)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
well. blink-182 live &en flytt till london hade inte suttit helt fel?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
oj.. 01/05, 28-30/5, 6-11/8, 3-6/10, 27-29/11, 30/11.
8. Vad var din största framgång 2009?
jag vet inte?
9. Största misstaget?
att jag litade på fel människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, vem har inte?
11. Bästa köpet?
skulle gissa på mina konsertbiljetter, min inbetweeners'box &alla skivor.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
hum.. onyttiga saker &musik tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
yes indeed! musik; konserter &skivor. filmer, böcker, tvserier. vänner; i've got the best ones. <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
åhgud.
paramore - ignorance.
you me at six - finders keepers.
you me at six - kiss & tell (acoustic)
all time low - lost in stereo.
all time low - weightless.
the blackout - i love myself and i wanna live.
lazee - rockaway.
petter - min click.
3OH!3 - don't trust me.
mcfly - falling in love.
the blackout &josh franceschi - i don't care (this is why we can't have nice things)
boys like girls - love drunk.
the summer set - young.
& s e n  e n   j ä k l a  m a s s a  m e r .

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
beror på, men gladare antar jag :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat! eller ja, det lät bra att säga.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ätit onyttiga saker?
18.  Hur tillbringade du julen?
hos mormor &morfar, som alltid. :)
19. Blev du kär i år?
alltså. fuckit.  
20. Favoritprogram på tv?
the inbetweeners. supernatural. entourage. the wire. true blood.
21. Bästa boken du läste i år?
nick hornby - juliet, naked.
(musik i massor &nick hornby är favorit'författaren nummer ett)
22. Största musikaliska upptäckten?
well.. the summer set. :]
eller om man ska vara oseriös, the midnight beast (y)
23. Bästa filmen du såg i år?

inglourious basterds. i love you, man.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
min bästa ipod classic 120 gb. :')
25. Något du önskade dig men inte fick?
josh kanske? nej, skämt åsido.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var hos mami, &släkten kom dit och så.
27.  Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
well.. don't know. kanske om folk hade varit mer ärliga &tänkt på att jag faktiskt har känslor?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
vet inte. förändrad, förvirrad, rockig? haha. bra där.
29. Vad fick dig att må bra?
musikkkkk!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
josh franceschi, danny jones, alex gaskarth, sean smith, jensen ackles, joe hart..
31. Vem saknade du?
för många.
32. De bästa nya människorna du träffade?
åh en hel del. men alex; my siesta'matie var bra.


Kommentarer
Postat av: maxie

"19. Blev du kär i år?

alltså. fuckit."



vad hände med JT? eller gt, för att vara mer oseriösa :D



2009-12-31 @ 04:14:07
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0