nothing was done for me

det är inte min dag idag, det säger jag bara! hade skrivit ett himla långt inlägg, så råkar jag klicka på en knapp så att internet bytte sida. så allt försvann! fyfan! anyways, jag sitter &glor på bridget jones diary och myser. i love that movie! har inte sett den på evigheter &den går på femman nu så vafan :) den är helt amazing faktiskt, får mig alltid att må så bra, :) jag hade egentligen tänkt se inglourious basterds, så den blir det sen. ska ta mig ut i snö-ovädret ut med hundarna snart, fyfan vad kallt det är alltså! usch. fast jag gillar att det är snö, MEN. det kommer försvinna innan julafton och det gillar jag INTE. vemfan vill ha plusgrader nu liksom? då kommer allt bara smälta och bli jobbigt. anyways. inglourious basterds var det ja! det är en av de fyra filmer jag gillar brad pitt i. han är lite dålig ibland, men han är bra i fyra filmer. inglourious basterds, snatch, fight club och seven. :) snatch måste nog fan vara bäst ändå! ^-^

men mja, jag gillar inglourious basterds och när jag har kommit hem blir det till att ta upp datorn i sängen och trycka igång filmen. har inte sett den sen förra veckan, så nu jävlar! :) måste dock ta mig ut först och jag vill verkligen inte. usch, det är kallt och tråkigt. men ja, jag ska snart ut även fast jag inte alls vill. haha. det är så det är när man har hundar. suck! men i love them, haha. :)

sitter &nötar en raplåt, vilket är så olikt mig det går att bli. men jag vet inte varför riktigt. jag gillar en remix av låten som travis barker har gjort. det är kanske ungefär därför jag började gilla låten. men när jag nu nötat den en del gillar jag den mer och mer! den har kanske inte världens finaste och mest poetiska text, men i like it! den görs iaf av drake och med på låten är kanye west, eminem och lil' wayne! :) slänger in den här nedanför anyways. nu ska jag ut i vintern med den här i hörlurarna. tar de stora hörlurarna idag med, bara för att!



'life is such a fucking roller coaster, then it drops. but what should i scream for? this is my theme park.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0