i can talk my, my way out of anything

sitter här i soffan med datorn i knät &lyssnar på finaste you me at six. det var dem eller the blackout som gällde ikväll, men det blev take off your colours skivan som vann över the best in town i slutet :) varför vet jag inte riktigt, men jag var nog på humör för mer glad musik. the blackout är lite, hm, arga? eller de låter så, men de är mysigast i världen! dock var ymas lite mer peppande &i need that right now! har precis pratat lite med camillus i telefon, innan hennes telefon dog, haha. men anyways, himla trevligt att få catcha upp lite, var evigheter sen vi pratade!

satt precis och läste min gamla blogg, &där hade jag skrivit saker jag skulle göra dethär året. det var vissa saker som inte blev av, men en hel del blev faktiskt av! blir väl så att jag skriver en med mål för 2010 lite längre fram, men här var iaf mina mål för -09! :)

- träffa fia i februari &ha det freaky freaky fresh. (fler gånger med, kay!)
- åka till los angeles i två veckor. (förhoppningsvis!)
- se jonas brothers och mcfly.
- förhoppningsvis se ymas och atl.
- åka till spanien i februari med skolan.
- åka till londontown! <3
- fylla arton! (:
- köpa en famous stars & straps hood, whatever it takes.
- köpa massa nya skivor (:
- se new moon på bio.
- & ha det så sjukligt bäst helt enkelt.

aaaaand i did everything but three things! :) jag såg inte jonas brothers live; jag var inte i LA (nästa år!); jag köpte ingen fsas-hood (and i regret it!).
men allt annat gjorde jag, och det var jävligt härligt! jag såg mcfly; all time low och you me at six! jag såg new moon, var i spanien &londontown. jag fyllde år &jag träffade fia. it was all good in the hood.


anyways! moving on. jag sitter fortfarande i soffan med ymas-skivan i stereon. nu är låt nummer elva som spelas; always attract. det är nog världens finaste låt alltså! den är alltid i mina hörlurar när jag ska somna &så måste det vara. ska snart dra mig från datorn &då blir det ymas i iPoden med. det är bara bäst så. :) jag saknar också mina mcfly'pojkar. please ge mig en ny turné snart? i need it liksom, jag saknar att stå i en mcflypublik och sjunga med i världens bästa låtar. men ja, det dyker hopefully upp några datum snart, annars!

i morgon är det utvecklingssamtal som gäller i skolan &nervositeten är jobbig. jag håller dock tummarna &peppar med min musik, what else can i do liksom? det löser sig alltid. it have to. maybe it's not my weekend; but it's gonna be my year. så är det verkligen &2010 kommer bli ett bra år, i just know it. då gäller det; min dröm kanske'kanske blir sann. flytt till london? ohyeah. vi håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0