tell rock'n'roll i'm alone again

i ipoden snurrar ett fint album, nämligen foo fighters' greatest hits. jag kände att jag behövde lite foo's i mitt liv. i always do i guess. de är så bra att jag inte vet vad. justnu är det 'times like these' som spelas och gud jag minns saker när jag hör den låten. så många saker som inte är bra att skriva här. men åh. dendär bussen från hackney mitt i natten, paniken &lyckan samt förvirringen. gosh, i guess i kind of miss it?
jag borde inte sakna det så mycket som jag gör, men det är som en bit av mig inte finns på plats. men that's just how it is, så mycket saknar jag london hela tiden. varje dag, varje minut önskar jag att jag befann mig i london istället. jag mår a l d r i g  så bra som jag gör där, det är sjukt. jag är glad dygnet runt när jag är där, det är som om jag lämnar alla mina problem på flygplatsen i sverige.

jag har funderat mycket på vissa saker. på ångest och saker man ångrar. jag ångrar en hel massa saker. såklart, vem gör inte det? men jag vill ändra på det. jag vill inte ångra saker jag gjort. dock ångrar jag mest saker jag inte gjort, vilket är tusen gånger värre. jag ångrar att jag inte sagt vad jag tänkt alla gånger. att jag inte tog chansen när jag hade den. att jag inte tänkte mer än jag gjorde, jag borde förstått hur det skulle sluta. men ja, det är lätt att vara klok nu i efterhand, eller hur? om jag bara kunde varit lite smartare vid rätt tillfälle känns det som om allt hade varit mycket lättare nu. men ja. no regrets. det är mitt nya motto. antar jag. jag ska iaf satsa på det 2010. jag hatar att ångra saker jag gjort &inte gjort, för det är så sjukt jobbigt. det plågar mig. jag kan vakna mitt i natten &drabbas av panik över mitt liv.

vad ska jag göra med mitt liv? kommer jag iväg till london? vad händer? kommer jag klara allt här? jag har ingen aning. jag önskar att någon bara kunde ge mig enkla svar på de där frågorna. tyvärr går inte det. jag får nöja med mig min musik &mina fina vänner som alltid finns där. jag har världens bästa vän som aldrig kommer lämna mig, det vet jag for sure nu. det spelar ingen roll om vi hamnar på två olika kontinenter, min bästis finns alltid i närheten av mig ändå. <3

foo fighters blev utbytta, mot the rocket summer och världens mysigaste låter. jag behövde putta bort minnena som kom tillbaka, för det blev för mycket. the rocket summer fick mig istället att se framåt nu &hoppas lite. nu är det nyårsafton. sista dagen på 2009. det har varit ett underligt år. både some lowdowns och massa bra saker. jag kommer alltid minnas finaste the blackout på siesta, gavin's min är något jag aldrig glömmer. sen bästa snoz som seriöst är snällast i världen. tack än en gång. &the blackout på all time low giget i london.. vad säger man? i love those guys. the nicest, funniest &most awesome band in the world. jag säger bara det. sean är finaste killen, alltid :']

jag minns mcfly i maj &hur bra de var, som alltid. om jag fick som jag ville skulle jag se dem minst tio gånger varje år, men tyvärr är det inte så. jag är dock glad att jag såg dem när jag hade chansen. de är bäst i världen &jag älskar dem mer än något annat. de hjälper mig alltid när inget annat hjälper. mitt i den värsta perioden var de allt jag lyssnade på. det bara är så. i love my mcfly, always.

jag hatar att fall out boy har tagit en paus. de är för bra för att ta en paus &jag kommer alltid se alpha dog som min låt år tjugohundranio. ' w e l c o m e   t o  t h e  n e w  d é j à  v u '

jag sitter här i soffan med datorn i knät &försöker bestämma mig vad jag ska göra. sova eller en film? hum. blir nog till att bege mig mot sängen med ipoden &the big bang theory. jag behöver sheldon cooper's dåliga humor innan jag somnar. i like that guy. han har så otroligt dålig humor &jag gillar det. för min humor är faktiskt lite bättre än hans. anyways. jag lyssnar på the rocket summer fortfarande, men gjorde ett avbrott för 30 seconds to mars nu. åh i love them a lot. deras nya skiva är så bra &de har en låt med kanye west som är sjukligt bra. anyways. jag slänger in låten i något senare inlägg. kan jag lova, så bra som den är! anyways. här får ni fina the rocket summer - brat pack.




'for about four years i’ve hated this town; yeah, so much i just wanna get out.
since graduation was long ago, please somebody get me out of this hole.
cause i don’t want to get stuck in here, when i am thirty-four just talkin' about high school years.
no i don’t wanna be there, and feel so stuck right here, back and forth, side to side, oh my dear.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0