come on, you don't know me

jag hittar inga ord för något just nu. livet är så konstigt, kan ta så konstiga svängar. jag vill inte mer, jag orkar inte känna smärta. jag vill trycka bort den, glömma att den finns här. så det är vad jag gör; isolerar mig i musiken och ignorerar alla de där problemen som finns. skolan; fuckit. jag orkar inte.

har precis kommit hem från london. skulle kunna åka tillbaka direkt, helvete vad jag saknar det! it's where i belong; my home. vet att det finns några där ute som vet vad jag menar. tack för det! efter london blev det stockholm och älskade älskade you me at six live! och herremingud. det blev bättre än jag kunde hoppats. träffade världens bästa band mer än en gång och de var underbarast i heeeela världen. trevligaste människorna någonsin ungefär. att stå där i en publik och sjunga med till låtarna jag älskat i flera år är så mäktigt. save it for the bedroom, fyfan. när de spelade den så dog jag. första låten jag hörde, den FÖRSTA versionen sådär tidigt -07? så peppande, så glad, så jävla underbar. jag sa till josh att den alltid varit min favoritlåt &att den nog alltid skulle vara det. han hävdade dock att jag nog skulle hitta en ny favelåt på nya albumet. i bet! men ingen låt kan slå save it for the bedroom, it means too much to me. :']

nu lyssnar jag på deras nya låt, the consequence, om och om igen. live var den sjukligt mycket bättre live! och den är fantastisk alltså. fyfan. <3

igår såg jag på muse's livedvd från wembley stadium. september 2010, jag håller verkligen tummarna. att få stå där, omringad av 90 000 som gillar muse lika mycket som mig.. man kan alltid hoppas!

i morgon ska jag fixa tatueringstid. nu jävlar ska jag märkas, med älskade mcfly. dock ingen logga, men något som har med dem att göra och som betyder så mycket för mig. det är inte bara mcfly, den betyder mer än så. sen nästa år blir det en liten text som ska tatueras in, då mitt motto som går igenom mitt huvud minst en gång varje dag.

förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen. allt är bara för mycket.

förresten. paramore var sjukt jävla awesome och jag älskar zac farro även fast han dissade fansen och sådär. josh farro träffade jag dock &i love that guy. <3



so sing, i am my own worst enemy. that's what she said to me.
and i am living out your dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0